درخشش ابدی ذهن یک برف !!!

برف ... برف ...

غروب پنجشنبه ها سختتر از همه روزهای دیگه میگذره

شاید بخاطر عادت شبگردی پنجشنبه هامون

شاید بخاطر اینکه همه این تمام شدن ها ، از یک پنجشنبه شروع شد

حالم خوب نیست وقتی پنجشنبه ها تاریک میشه

چطوری دلت اومد با من و زندگیمون اینکار رو بکنی؟؟!!

به چه قیمتی؟؟!!

فقط دلم میخواد حال توام بد باشه ، همین.

نمیخوام فکر کنم تو خوشی و من ناخوش

چون حق من نیست این ناخوشی و حق تو نیست اون خوشی.

کاش خوش نباشی ، بعد از من .. هیچوقت!!!

کاش خاطره ها نذارن خوش باشی ، هرچند تو حافظه خوبی نداشتی هیچوقت!

چیکار کردی با زندگیمون که به سختی ساختیمش؟؟!!

از زیر هر مشکلی ، به سختی رد شدیم ، چی بود این طوفان که خونمون رو نابود کرد؟؟!

از کجا اومد یهو که من اصلا نفهمیدم کجام و یهو دیدم تنهام ؟!

کاش بفهمی چیکار کردی با من !!

کاش بفهمی

کاش

خدایا حالم رو خوب کن ..



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی