درخشش ابدی ذهن یک برف !!!

برف ... برف ...

الان شدیدا بیشتر هستم !!

حالم بهتره ، امروز

نمیدونم موندگاره این حال ، یا اینم میگذره ..

رفتیم بیرون یک دوری زدیم ، تنها نموندم و این خوب بود ، بیرون از همه چی بهتر بود.

فقط کاش این ماشین اینقدر از زیرش آب نمیومد ، نمیدونم دوباره ببرم تعمیرگاه یا نه؟!  :/

ولی امروز شد دو هفته ، امروز دو هفته تموم شد و من دو هفته دیگه فرصت دارم تا خودم رو جمع و جور کنم.

نمیدونم تا اونموقع حالم ثبات پیدا میکنه یا نه..

ولی این دوهفته قد دوماه گذشته بهم

دو هفته بعدی رو نمیدونم ؟!

شاید برم سفر ، دلم میخواد برم سفر

کاش بشه ..

آخه چرا سه شنبه ها باید برم سرکار ، دقیقا وسط هفته ؟!

حالم بهتره ، امروز

میدونم رو به بهبودم

رو به شدیدا بیشتر :)



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی