درخشش ابدی ذهن یک برف !!!

برف ... برف ...

میخوام خوب باشم

یک دوستی دارم همیشه میگه حال همه آدمها خوبه

به منم مدام میگه : حالت خوبه ، دلیلی نداره بد باشی ، اتفاقی برات نیفتاده

و این خوبه !!

این که مدام به خودت بگی خوبم ، خوبم ، خوبم !

اینکه بهت بگن خوبی ، خوبی ، خوبی!!

و اینکه به خودت اجازه ندی که حالت بد شه !

خصوصا برای از دست دادن چیزی که ارزشش رو نداشته ، که خودش هم ثابت کرده .

رفت ، که رفت

اصلا خودم همیشه میخواستم بره ، خب تفاهم نداشتن که شاخ و دم نداره

نداشتیم اون نقطه اشتراک رو ، فقط شاید هر دو اهل سفر بودیم و ..

اصلا بچه بودیم موقع ازدواج ، هنوزم بچه اس

من بزرگ شدم ، اون نخواست بزرگ شه

ولی بالاخره پیش اومد.

و تمام شد زندگی مشترک آقا و خانم میم .

حالا روز به روز بهتر میشم ، چون میخوام که بهتر بشم .

حرفی ندارم باهاش بزنم ، هرچی بوده داره محو میشه !!

تموم شد و من برنده ام ، همه همینو میگن ، مشاورا ، وکلا و ..

من نباختم .. من فقط گذشتم 

شاید یک موقعی هم بخشیدمش ، شاید .. شاید وقتی که حس خوشبختی داشتم ، شاید وقتی که به چیزایی که میخواستم رسیده بودم

فقط الان حس میکنم رهام .. آزاد .. و البته کمی تنها ..

بهش می ارزه به نظرم

من زودتر از چیزی که انتظارش میره ، خوب خوب میشم .

من راه درست رو پیدا میکنم و به چیزی که همیشه میخواستم میرسم

من سد راه رو برداشتم ، موانع رفع شدن

حالا من میتونم با دید بازتر از قبل ، زندگی رو ببینم

حالا دیگه من ، یک من باتجربه است

خدایا کمکم کن که دیگه اشتباه نکنم تو زندگی

خدایا کمکم کن که راحت بگذرم از این شرایط

خدایا کمکم کن و راه درست رو پیش روم بذار

من حالا انگار انگیزه دارم برای زندگی

انگیزه ای که من رو به پیش میبره

انگیزه ای که ازم گرفته شده بود

حالا رهااااااااااااااااااا شدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی