درخشش ابدی ذهن یک برف !!!

برف ... برف ...


چیزی شبیه بهشت


ی چیزی شبیه این با پنجره و درخت واقعی میخوام .



دوباره اتحادیه ابلهان رو از کتابخونه گرفتم ، ببینم اینبار میتونم تمومش کنم یا نه !!

حرف دیگه ای نیست، نمیدونم هست نمیخوام بگم ، یا واقعا نیست !


نظرات  (۲)

۲۴ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۹ فاطیما کیان
احتمالا شما هم مثل من کتاب خوار هستین :)
من واقعا این عکس و جوش رو دوست دارم
پاسخ:
شاید یه موقعی کتاب خوار بودم ، الان کمتر میخونم ، ولی هنوزم حسی رو که اونموقع داشتم رو دوست دارم
عکس هم گوارای وجودتان :)
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۵۷ پریســآتیـــس (:
بااجازہ ات این عکسو سیو کردم

فوق العادس حس این عکس!
پاسخ:
خوشحالم که پسندیدین، امیدوارم که صاحب فضایی اینچنین بشین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی