درخشش ابدی ذهن یک برف !!!

برف ... برف ...

تو این چندروز که کمردرد نمیدونم از کجا آمده ، بستریم کرده و شبهای آرامم رو دردی کرده ، دلم میخواد کتاب بخونم ولی نمیتونم مدت زیادی کتاب دستم بگیرم

اتفاقا کتاب خوبی هم دستم گرفتم ، کتابی که بعید میدونستم تو کتابخونه پیدا بشه ، و از کشفیاتم محسوب میشه

"مرد صد ساله ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد "

نوشته یوناس یوناسن

داستان پیرمردی که روز تولد صدسالگیش از خانه سالمندان فرار میکنه و دست به اقدامهای متهورانه ای میزنه :D

نثر روونی داره ، و طنز موقعیت کتاب رو برام جذاب کرده

نمیدونم من جدیدا به این نوع کتابها علاقمند شدم ، یا جدیدا این نوع نثرها فراگیر شدن

نثرهایی شبیه استیو تولتز در جز از کل ، یا برادران سیسترز و ...

کتاب ی جورایی هم من رو یاد فیلم "جایی برای پیرمردهای نیست" برادران کوئن میندازه

بهرحال ، در حالیکه میخوام کتاب بخونم ، ولی شرایط جسمیم اجازه نمیده


پ.ن:

هوا عالیه تو این شبهای تابستونی و بدجور هوای پیاده رویست ، ولی چه کنم با درد :/

د.پ.ن2: "در پیِ پی نوشت "

برف هم کم حوصله است ، بخاطر همین تا هوا بروفق مرادش نیست زود آب میشه :D

پ.ن 3:

دیشب که از درد خوابم نمیبرد ، کلی ذوق ادبیم گل کرده بود و کلی هایکو و مینیمال و ... به ذهنم میومد که به نظرم برای نوشتن عالی بودن ، ولی ننوشتم ، فکر کردم یادم میمونه ، که نمونده ظاهرا:D

پ.ن4:

از وقتی فیلم " اژدها وارد می شود" مانی حقیقی رو دیدم ، همش یادش می افتم و دلم میخواد دوباره ببینمش

پ.ن5:

 برداشتن easy setupبرای درایورهای ویندوز 10 ایجاد کردن ، الان فقط 2 ساعته در حال ایزی ستاپ میباشد ،البته خودشم گفته ایزی ، نگفته سریع و دیوانه وار

پ.ن6: همون دیشب که از درد خوابم نمیبرد ، علاوه بر تبلور ذوق ادبی ، ذوق هنریم هم گل کرده بود و چندتا عکس از دخترم گرفتم که به شدت مشغول سرگرم کردنم بود و نمیذاشت لحظه ای به درد فکر کنم:D

 دخترکم





نظرات  (۲)

برای سلامتیان دعا میکنم! 
پاسخ:
ممنون دوست عزیز ، جز بی حوصلگی مفرطم ، حالم خوب شده
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۰ فاطیما کیان
از دخترت بیشتر عکس بذار , من گربه دوست دارم :)
پاسخ:
چشم ، حتما . گربه ها دوست داشتنی و بازیگوش هستند ،منکه تعجب میکنم بعضیا دوستشون ندارن :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی