درخشش ابدی ذهن یک برف !!!

برف ... برف ...

این چند روزی که نبودم ، سرگرم بود به زندگی ..

دنبال وسایل خونه نو ،زیر سایه سال نو ..

و تقریبا هیچی نخریدم ، فقط دیدم و انتخاب نکردم ..

نشون ؟! شاید ..

حال خوبی دارم و شادم ، ی جور شادی که دارم ی کارایی میکنم ، هرچند در واقع هیچکاری نمیکنم و بیشتر دور خودم میچرخم .. این تاب خوردن دور خود ، رو دوست دارم ..
میچرخم و میگردم و مینوشم از این جام ..... بی خود شده از خویشم و از گردش ایام

کاش این روزای خوبم تموم نشن ، کاش این حال خوبم تا ابد ادامه پیدا کنه..

کاش نمیدونستم که این نیز می گذرد ..

کلی کار نکرده دارم و آخر هفته باید بار بر ببندم و از خونه چندین ساله ام دل بکنم .. واقعا باید دل بکنم؟! اصلا دل بسته بودم که بکنم؟!

از این خونه کلی خاطره دارم ، خوب ، بد ، معمولی معمولی معمولی  ..

هرچند بدی هاش کم بودن و گذرا ..

دلم برای منظره شب هاش تنگ میشه بی شک ..

برای پارک روبرو .. اتوبان و صداش .. چراغهای خیابون روبرو .. برای درختی که همسایه پنجره اس ..

خونه مهربونی بود .. ساختمون خوبی نبود.

بی شک دلم براش تنگ میشه، وقتی که تموم بدی هاش یادم بره

وقتی که ازش فقط خاطره خوش بمونه ، وقتی که فقط ازش بعنوان خونه اولمون یاد کنم ..خونه 501

اولین ها تو ذهن حک میشن ، همینجور آخرین ها ، بهترین ها ، بدترین ها ..

ما میریم و یک تیکه از خودمون رو برای همیشه اینجا میذاریم ..

دارم خودمون رو میبینم که سالها بعد میاییم و روبروی این خونه می ایستیم و نگاش میکنیم و میگیم یادش بخیر!!

و فراموش میکنیم ساعتهایی رو که بهش میگفتیم لعنتی چون برای ما پارکینگی نداشت !! ساعتهایی رو که برای فرار ازش لجظه شماری میکردیم چون همسایه خوبی نداشتیم!!


و فردا تولد جان جانان منه .

فندق کوچولو که با بدنیا اومدنش هرچی حس خوب تو دنیا بود رو یکدفعه سرازیر کرد تو قلبم ..

فهمیدم که چه جوری یکی یدفعه میشه همه دنیات

خواهر زاده ای که با هربار دیدنش قند تو دلم آب میشه

شیرین ترین بچه دنیا از ازل تا ابد

و امسال 10 ساله میشه


دلم میخواد بارون بیاد ..

هزار کار نکرده و آرامشی عجیب !!

دلم میخواد بارون بیاد ..

و فکرم همش پیش جنگل ابره!!

دلم میخواد همیشه الان باشه ..

الان که هم آرومم هم خوشحال هم راحت ..

دل .. فکر .. آرامش .. خوش خوش خوش

شبِ خوبِ من



پ.ن: پدی باتری نو مبارک ، این یکی رو خوب نگه دار وگرنه دیگه برات نمیخرم ××

پ.ن: در شتاب این روزهای اخر سال ، من در آرامشی عمیــــــــــــــق غوطه ورم و چه حس خوبیه این شناور بودنه..

کلمه" آرامش "با اختلاف فاحش برنده این پست بود ..

ای آرامش ، هرچه میخواهی باش جز آرامش قبل از طوفان !!!!!!!!!!

نظرات  (۱)

۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۵۶ پریســـآتیـــــس : )
پست رو که داشتم میخوندم همش میگفتم آرامش قشنگترین حس دنیاست و اینکه آرامش شما، آرامش قبل طوفان نباشه .. امیدوارم که نیست
آرامش این روزها گم شده .. لااقل برای من کمرنگ شده

+ ده سالگیش مبارک
پاسخ:
ممنونم عزیزم
منم براتون آرامشی آرزو میکنم در حد اقیانوس که هیچ طوفانی نمیتونه در ارامشش خللی ایجاد کنه

+ ممنون بابت تبریک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی