درخشش ابدی ذهن یک برف !!!

برف ... برف ...

امروز با یک دیوار مهربانی که به تازگی در کشورمون فراگیر شده، برخورد کردم و به فکرم افتاد کی ( چه زمانی) به این سطح از فرهنگ میرسیم که کنار هر دیوار مهربانی ، یک کتابدونی یا جاکتابی بزنیم ، حالا با نام "جرعه ای فرهنگ " یا " دیوار یار مهربان" یا هر اسم دیگه !!!

هرچیزی که مطالعه و کتابخوانی رو هم بخشی از زندگیمون بکنه ، شاید مردم از این مجازی زدگی ها و سطحی نگری ها دست بردارند!!!

 فرهنگ " کتاب در گردش " هم عالیه ، اینکه کتابی رو که خوندی ، جایی بگذاری تا کسی برای مطالعه برداره. خودم هنوز دلم نیومده کتابی رو جا بذارم . آخه کتاب هایی رو که میخرم ، اینقدر قبلش تحقیق کردم که به نتیجه رسیدم جای این کتاب در کتابخونه ام خالیست.

گاهی فکر میکنم اینکه کسی رو تشویق کنیم به مطالعه ، هرچند که کتاب سخیفی رو بخونه ، کار درستیه یا نه؟!

مطالعه کتاب سخیف بهتر است یا اینستاگردی بی هدف و دنبال کردن اخبار پاپاراتزی ها ؟!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی