درخشش ابدی ذهن یک برف !!!

برف ... برف ...


گاهی که خیلی خسته میشم

فقط دلم میخواد برم تو سیاره خودم

همونجایی که وقتی روش وایمیسی حرکت سیاره رو حس میکنی ، مثل زمین نیست که متوجه چرخشش نشی ، بیشتر شبیه سوار شدن وسایل بازی تو پارک هاست!!!

فقط چشمام رو ببندم و بچرخم و بچرخم ... برف بباره آروم و من بچرخم ..

بدون هیچ صدایی !!! بدون هیچ موجود مخل آسایشی !!! هیچ فقط هیچ و تا ابد هیچ!!!

فقط خودم میدونم که چی هستم و کجام ، نه شکلی دارم نه حجمی ، نه اثری .. فقط هستم و نیستم!!!

نه کسی منتظرمه ، نه منتظر کسی هستم !!! نه کسی نگرانمه ، نه نگران کسی هستم !!!

آرامش بی انتها که ترسی از آرامش قبل از طوفان بودنش نداری!!!

تو عمق سیاره میرم و وقتی داره مثل تاب تکونم میده ، استراحت میکنم ، برای ی مدت خیلی خیلی طولانی ...

اینجوری کمی آروم میشم !!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی